تلاش برای ایجاد یک سبک واحد با محتوایی متغیر در مدارس شاهد

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش خبرداد:

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: در تلاشیم در مدارس شاهد یک سبک واحد با محتوایی متغیر را ایجاد کنیم. به گزارش مركز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش ‌و پرورش به نقل از استان خراسان رضوی، محمدرضا رزاقی در جمع مدیران مدارس شاهد استان اظهارکرد: فرزندان شهدا و یا جانبازان و آزادگان اگر از آرامش ناشی از وجود نعمت پدر را داشتند قطعا با راحتی بیشتري در رقابت های علمی شرکت می کردند و امروز من و شما این وظیفه را بر عهده گرفتیم تا همین خلا را پر کنیم. مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش افزود: امروز در تلاشیم چالش های مدارس شاهد را از درون مدرسه ، خارج از درهای بسته و به شکل عینی تر بررسی کنیم تا بتوانیم ماموریت اصلی مدارس شاهد را محقق سازیم . وي با اشاره به لزوم ایجاد اعتماد به مدارس شاهد تصریح کرد: از سال1370 به بعد مدارس شاهد الگوی بسیاری از مدارس خاص بودند چراکه کار آموزشی و پرورشی خاصي در این مدارس انجام می شد و امروز شعار ما ایجاد یک سبک منسجم و واحد اما با محتوای متغیر و متناسب با فرهنگ بومی و محلی هر منطقه است تا بتوانیم وثوق و اطمینانی که نسبت به مدارس شاهد وجود دارد را افزایش دهیم.

سند تحول بنیادین